Trasa iz Čortanovaca ide na magistralu gde voze 120, izostavljaju (menjaju postojeću Dunavsku trasu) naselja Beška, Krčedin, Slankamen, Banovci, Surduk...Baš nije logično.
Neki dan sam u popodnevnim časovima vozio do iza Futoga, taman da vidim kako napreduju radovi na postavljanju nove staze do Begeča. Imao sam šta i da vidim na toj zadnjoj deonici, na izlazu iz Futoga. Horda bahatih lovaca šeta se stazom sa lovačkim psima i puškama uperenim svuda samo ne uvis. Pored u ševaru galama, dovikivanje a bogami i povremeni pucnjevi. Ukupno ih je bilo najmanje 25-30 a pristizalo ih je još, naravno svi sa džipovima, zaobilaze branike i piče biciklističkom stazom popriličnom brzinom (rovare i onaj deo koji se tek nasipa). Jedino rešenje je bilo skloniti se skroz na travnati deo dok ne prođu, a onda najvećom mogućom brzinom nazad, u nadi da nijedna od tih otkočenih pušaka neće opaliti prema nama biciklistima i pešacima. Nije ni čudo što malo malo pa vest kako je jedan lovac ubio drugoga.
Ne znam otkud oni tamo i u tolikom broju, love li legalno. Stazom bicklističkom sigurno nije dozvoljeno džipom, ali ko im šta može.
Kako će tek biti veselo preko Banstola, možemo samo zamisliti...
Прошли месец су завршили реконтрукцију пута преко Банстола, три месеца обуставили друмски саобраћај. Могли су одмах да уграде стазу за бициклисте, а сада Јово наново, пројекат, лова, машине, блокада, блато....Наша посла, слика ''Планирања и организације'' . Свакако би требало што пре заштитити бициклисте, јер се излажу великој опасности на деоницама, које немају стазу за њих.
Zaposleni iz NS koji rade u BG i obrnuto će taman da odrade rekreaciju od/do posla i neće im više smetati što ne stižu u teretanu jer su na radnom mestu do kasno uveče.
Da li neko zna da Jerusalem way" Međunarodna organizacija, bicikliste iz celog sveta usmerava na Karlovačke Vininograde, Čortanovce Dunav, Čortanovce ka Inđiji, jer je tu najblaži prelaz. Koji od biciklista može da vozi do Banstola???
Granica izmedju Pazove i Batajnice? Pa koliko sam cuo od rodbine pokrenuli su peticiju da izadju iz sastava Vojvodine i predju u beogradsku prigradsku opstinu pa bi granica isla jos na sever, a verovatno bi i indjijci slicno uradili jer ne mogu da zaostaju za pazovcanima..
Ideja je odlicna, nekoliko puta (u mladjim danima) sam vozio bajs od Novog Sada do Pazove i Banovaca i predeo preko Gladnosa je fenomenalan. No sumnajm da ce se ovaj projekat ikad ostvariti, suvise je to novca u igri a poznato je kako su vlasti u Srbiji organizovane.
Uzgred, deo te biciklisticke staze vec postoji ismedju Nove i Stare Pazove i to je najbolje parce biciklistickog druma u Srbiji a izgradila ga je opstina.
Dobro... ispravili su... preko Banstola. Da nisu ispravili, vest bi bila u ravni sa onom beogradskom: "princ Čarls je obišao manastir Kovilj na Fruškoj Gori".
Lepo, ideja je super. Samo biste možda pre toga mogli da napravite vodovod kako bi preko 3000 žitelja Banstola dobilo vodu. Mislim da je to ipak važnija investicija od biciklističke staze koju će da koristi nekolicina.
Kako niste razumeli, ići će preko Venca, pa onda fruškogorskim putem do Banstola, potom Pupinovim mostom do Pančeva. Tu će preći Dunav, spustiti se do Smederevske Palanke, pa onda okrenuti glavnom gradu, u koji će se biciklom ulaziti ne iz pravca Novog Sada, već zguza.
Dzaba, u nepune 2 godine mi ukrali 2 bicikla, iz podruma zgrade, troje zakljucanih vrata prosli. Dvoje verovatno otvorili komsije (cuveno:komsija je, zaboravio sam kljuc, je l mozete da otvorite), a zakljucana limena vrata u podrumu skroz unistili.
Jedna od retko solidnih ideja od ove vlasti.
Naravno, skeptican sam kad je u pitanju realizacija.
Da ne bude da daju nekom pare za tehnicku dokumentaciju, pa onda nista.
Kao za most do Petrovaradina na starim stubovima.
Ovo je do sada najbolja ideja koju sam cuo u poslednjih nekoliko godina.
Treba povezati Evropske biciklisticke puteve.
Spojiti Novi Sad sa Backom Palankom , jer su Hrvati spojili sve biciklisticke staze do Iloka.
Dalje Novi Sad spojiti sa Beogradom i time bi smo samo povecali broj biciklistickih turista.
To su dobre vesti, međutim daleko je primarniji problem krađe biciklova.
Meni su ukradena dva bicikla, pri tom poznajem još nekoliko ljudi koji su ostali bez svojih biciklova da pri tom nikada nisu pronađeni uprkos video nadzoru. Biciklovi nisu sigurni ni u zgradama, a kamoli na javnim mestima.
Potrebno je daleko veće angažovanje policije, strožije kazne i da se više priča o ovom problemu u javnosti.
Džabe staze ako je velika verovatnoća da ću se vratiti kući peške.
Не постоји граница Војводине већ администртивна линија. Границе су између држава, а не покрајина. Иначе лепа вест за све бициклисте, како професионалце који ће имати где да тренирају, тако и за рекреативце и циклотуристе који посећују нашу земљу.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradiće se biciklistička staza na starom putu od Novog Sada do Beograda
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•02.11.2018.
•11:56 > 13:42
Komentari 40
Nikola
Mile
Podbarac
Obaška, oće li se jedaredod starih stubova Železničkog mosta i tunela ispod Tvrđave najzad naparaviti pešački i biciklistički most?
Taj most i ovo - e, to bi bio pun pogodak. Tolko.
Peter Green
Ne znam otkud oni tamo i u tolikom broju, love li legalno. Stazom bicklističkom sigurno nije dozvoljeno džipom, ali ko im šta može.
Kako će tek biti veselo preko Banstola, možemo samo zamisliti...
Dragan
mLADEN
ako primetite da se po gradu potencira biciklizam
i dobro je
Обсервер
Marko
Logi
brod ludaka
Mislilac
dijasporac
Ideja je odlicna, nekoliko puta (u mladjim danima) sam vozio bajs od Novog Sada do Pazove i Banovaca i predeo preko Gladnosa je fenomenalan. No sumnajm da ce se ovaj projekat ikad ostvariti, suvise je to novca u igri a poznato je kako su vlasti u Srbiji organizovane.
Uzgred, deo te biciklisticke staze vec postoji ismedju Nove i Stare Pazove i to je najbolje parce biciklistickog druma u Srbiji a izgradila ga je opstina.
Prolaznik
slavija
Maki
Kume, mogu'l ja?
Hajde vi prvo napravite do Veternika, da vidimo da umete. Ili do Sr.Karlovaca.
Ili da popravite neku?
Moje
Nena
Лука Лабан
Anonimus
M
N
Naravno, skeptican sam kad je u pitanju realizacija.
Da ne bude da daju nekom pare za tehnicku dokumentaciju, pa onda nista.
Kao za most do Petrovaradina na starim stubovima.
NS
Plavić
Buks
Dejan
Milan
cluffes
Treba povezati Evropske biciklisticke puteve.
Spojiti Novi Sad sa Backom Palankom , jer su Hrvati spojili sve biciklisticke staze do Iloka.
Dalje Novi Sad spojiti sa Beogradom i time bi smo samo povecali broj biciklistickih turista.
SAMO NAPRED!
/
pa da
pokradeno je za put pa je ostalo samo za stazu.
dok ne pocnu sa radom nece biti ni za nju
Nemanja
Meni su ukradena dva bicikla, pri tom poznajem još nekoliko ljudi koji su ostali bez svojih biciklova da pri tom nikada nisu pronađeni uprkos video nadzoru. Biciklovi nisu sigurni ni u zgradama, a kamoli na javnim mestima.
Potrebno je daleko veće angažovanje policije, strožije kazne i da se više priča o ovom problemu u javnosti.
Džabe staze ako je velika verovatnoća da ću se vratiti kući peške.
greska
kazi ,,ladja,,
niis
VladaN
Eeee...
Ja
Priče za malu decu! Kako bezbedno proći nasipom od Brodogradilišt do doline lopova bajsom? Nikako! A asfalt su menjali pre par meseci.
Futog
Zivan
комша
Srafciger
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H